Tekniske problemer med appen «PoolTemp» nå stort sett løst

Mange brukere av appen «PoolTemp» til Gullberg & Janssons bassengvarmepumper har dessverre opplevd store, tekniske problemer med appen de siste ukene. De tekniske problemene skyldes brudd på serverinnstillinger hos vår tredjeparts leverandør. Disse problemene er nå løst, men hos enkelte brukere kan det fortsatt oppstå tekniske problemer. De brukere som fortsatt opplever tekniske problemer ber vi vennligst sende en e-post til info@gullbergjansson.no og angi sin telefonmodell, om du har iPhone eller Android mobil, samt merket til din ruter, da de tekniske problemene i blant kan skyldes brannveggen i ruteren. WiFi-modulen støtter bare 2,4 GHz-tilkobling. Det er derfor viktig å sørge for at ruteren din er satt til bare 2,4 GHz under installasjonsprosessen.

Vårt team vil nå arbeide hardt for å sikre at liknende problemer med appen ikke vil hende igjen. Vi vil også gjøre oppmerksom på at historiske varmekurver i appen for tiden ikke kan leses av, da vi prioriterer arbeidet med å oppdatere appen, slik at den kan fungere normalt igjen. Deretter vil vi arbeide med å kunne vise historiske varmekurver så snart som mulig.

Vi beklager nok en gang problemet som har oppstått og takker for din tålmodighet. Har du spørsmål eller kommentarer, send gjerne en e-post til info@gullbergjansson.no

Med vennlig hilsen

Teamet hos Gullberg & Jansson

Sist oppdatert 28. august 2018